آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارند؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

فناوری های ایران و اروپا در یک سطح

  • کد خبر: ۱۳۲۱۰۳
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
فناوری های ایران و اروپا در یک سطح
مدیر عامل یک شرکت اروپایی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده سطح فناوری‌ها در ایران همتراز با کشورهای اروپایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، "سالواتور گریمدو" مدیر عامل شرکت  IITA consultancy و متخصص کسب و کار و فناوری در این بازدید افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار پارک علم و فناوری خراسان رضوی جای کار و همکاری وجود دارد و می‌بایست این ظرفیت تبدیل به یک تعامل گسترده بین‌المللی شود.

در این نشست که با حضور شرکای اروپایی مرکز بین‌المللی سازی کسب و کارهای دانش بنیان و رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، ظرفیت‌های فناوری و نوآوری این پارک معرفی شد.

 رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: ظرفیت‌های بین‌المللی‌سازی برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان زیر مجموعه پارک و ظرفیت‌هایی که برای ورود به بازارهای اروپایی در حوزه فناوری به وجود از اولویت های جدید این پارک است.

دکتر مسعود میرزایی افزود: مقرر شد با همراهی و حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی این‌ ظرفیت‌ها برای شرکت‌های تحت پوشش این مجموعه به صورت ویژه استفاده شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به برنامه نمایشگاه فناوری در اسفندماه امسال، پارک علم و فناوری به عنوان حامی اصلی در کنار این‌ رویداد بین‌المللی حضور خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->